Sill tycker jag inte om, och det behöv jag lyckligtvis inte äta i april (eller någon annan gång) heller. Det är väldigt ont om mathögtider i april, men gurka ska vi tydligen äta! Och så allt som hör påsken till förstås: memma, pascha, lamm, påskägg, chokladägg, skinka... Själv föredrar jag de fyra sist-nämnda. :D
På min dator iaf syns inte tzatziki-receptet i den gröna rutan?! (wtf) Är det lika hos er, gå till den här länken.
Knitcamp 3-6-9.2026 Pörkenäs
-
*KNITCAMP PÖRKENÄS*
*Tid:* 03 - 06.09.2026
*Aika:* 03 - 06.09*.2026*
*Plats:* Pörkenäs lägergård, Jakobstad
*Paikka: Pörkenäsin leirikeskus, Pietarsaa...
1 vecka sedan
1 kommentar:
Håller verkligen tummarna för att du slipper allt vad fibromyalgi heter! :/
Skicka en kommentar