onsdag 12 juni 2013

4 år!


... är Ellen, min guddotter, nu - vilket ni tydligt kan se om ni räknar hennes fingrar! 4 år och 26 dagar faktiskt, om jag räknade rätt just (matematik är ju kanske inte min starka sida, men nevermind)! Faster har naturligtvis skickat present till Sverige, denna gång blev det en liten väska, rosa naturligtvis. Jag vet ju att jag är partisk, men hon är nog den sötaste, snällaste smartaste lilla flickan som finns i hela världen, det menar jag alldeles uppriktigt! :)

Jag hittade mönstret på ravelry, ni hittar det också utanför här, och det var ett sådant där fantastiskt enkelt mönster att jag inte ens orkade läsa det - jag bara såg på bilden och det räckte. (Tyckte jag iaf, men fint blev det ju.)

Förutom väskan fanns det diadem och rosett med finska flaggan i paketet.
Så att hon visste vem hon skulle heja på i ishockeyn, som spelades just då.

...Eller... ska vi säga som så, att praktiskt för Ellen kunde hon ju välja att heja på det vinnande laget, vem det än var, med svensk mamma och finsk pappa. :)

Inga kommentarer: