onsdag 30 december 2015

Julens hemligheter, del 1

Julen är förbi, och det är dags att avslöja dess hemligheter. 
Vad fanns i julklapps-säcken? 

Som vanligt är en hel del handarbets- eller mat-relaterat, både presenter jag gett och fått, och sådana tänkte jag passa på att visa upp på bloggen förstås. Men jag sprider ut på det, här har ni del 1


Fötter ska inte frysa
Ta på dessa så kan du mysa

(OBS! Fusk, rimmet togs härifrån.)

Mor och styvfar fick matchande sockor, lämpligt nog blev det kallt så nu kanske de verkligen behövs.


(Bra tidning! Använt flera mönster därifrån; för två år sedan fick brorsan palmikkosukat ur samma tidning, och åt mig själv har jag stickat pitsisukat.) 

Mängd: 1 nystan till mammas, 2 till styvfars (Lite skillnad i fotstorlek där..........)

Inga kommentarer: