tisdag 14 februari 2017

Glad vändag!


Glad vändag allihopa! Jag är lika barnsligt euforisk och kär som jag brukar vara på alla hjärtans dag (och andra dagar). Jag känner mig så lyckligt lottad med min fina familj, som ni förstår. 

Det lilla broderiet är som ni ser främst riktat till min man, som jag varit tillsammans med i snart 10 år (det får ni höra många gånger än - det är ju vårt jubileumsår också, inte "bara" Finlands, men jag kan ju helt larvigt hoppas att kärleken sprider sig (det är väl inte larvigt?). Jag gissar att det var typ 9:e gången jag lovade att "näe, inga presenter så klart", men ändå har jag något smått åt honom, typ ett litet broderi. Och jag fick godis *fniss*, han vet. 

Monogrammet är broderat med kedjestygn i samma stil som det på ena kökshandduken till styvsysters bröllop (fast det var broderat med plattsöm). Jag fick till det med våra bokstäver också!

Då är det väl bara att duka fram med min hjärtliga tévärmare, hjärtliga underlag och allt annat hjärtligt jag har och "go all in". Jag har ju fixat något smått de flesta år och har samlat på mig attiraljer till denna dag. Här ser ni tidigare vändags-inlägg

Är ni också "all in", eller hur firar ni? Eller ni kanske väljer att inte fira? 

Inga kommentarer: