söndag 20 november 2011

Bättre sent än aldrig


Grattis mamma på födelsedagen!


"Va kraffs" tänker ni som vet att mamma fyllde år augusti! Men var inte oroliga, det är bara i cybervärlden (bloggosfären) jag är så här fruktansvärt sen - i verkligheten fick mamma sin födelsedagspresent, en gyllene väska stickad i Novita Paola (liksom min egen, se inlägg här) i eget mönster, på rätta dagen! Men nu får ni också se både väska och mönster (som jag gjort själv).

...det är ju mamma som brukar hjälpa mig att sy i foder i mina väskor (själv har jag lite problem med symaskinskörkortet), men den här gången fick jag hjälp av svärmor! Tur att det finns andra som kan hjälpa tills jag själv lär mig (jag är nog inspirerad att ta saken i egna händer så småningom!

På bilden till höger använder båda jag och mamma våra gyllene väskor!

Inga kommentarer: