onsdag 13 mars 2013

Tack! :)




Senast jag uppdaterade min blogg var jag på väg på middag med kollegorna. Jag måste säga att det var en fantastiskt rolig kväll - om det brukar vara många skratt i lärarrummet (och klassrummen) under arbetstid, så kan ni bara tänka er hur roligt vi hade över raclette och några flaskor vin (och skumppa och efterrätt och allt möjligt). Känner mig väldigt lyckligt lottad som har så trevliga kollegor --- och elever med för den delen!

Eftersom jag inte hade en gåva med åt värdinnan kvällen ifråga, gav jag en present som tack för den trevliga kvällen i efterskott istället. Jag tänkte genast att jag skulle använda mig av samma mönster som mina egna "kvinnodagsörhängen", min enda fråga var vilken färg... Valet på orange var uppenbarligen ett utmärkt val, det såg så piggt och fräscht ut då hon hade örhängena på jobbet idag, med matchande utstyrsel och allt! De örhängena hittade verkligen rätt, de klär henne så väl - som ni kan se på bilden!

Här ser ni vem som egentligen virkade öhängena! ;)
Egon firade sin namnsdag i förskott på söndag (namnsdagen var på måndag) med en påse chips medan han virkade örhängen... 

Inga kommentarer: