måndag 28 juni 2010

Glad midsommar!



...i efterskott får man kanske säga, för den är ju över nu. Hoppas alla har haft riktigt roligt! Midsommaren för min del tycker jag var riktigt lyckad! Vad tycker ni om er midsommar? Det var skönt att vara ute på sjön, ta det lugnt, äta & dricka gott - grilla - allt i gott sällskap. Allt gott. :D

Jag har här några bilder från midsommar... Ett foto av mig, ett av min mamma, ett av min kompis, och ett av min bror. Det är bara att gissa vem som har fotat vad. :)




Det idealiska på sommaren är naturligtvis att vara ute på sjön. Skönt; och ibland riktigt spännande...


Kokkobrasa hör också traditionellt midsommaren till! Så här vackert kan det se ut vid solnedgången...


Och här, gott folk, är årets midsommarflicka! Guddottern min hade på sig klänningen jag stickade åt henne till 1:års dagen, och krans i håret som mormor gjort! Kan det bli sötare?

1 kommentar:

Kerstin sa...

nå har mycket svårt att tänka mej nåt sötare...