tisdag 13 september 2016

Take a bow

Vem kan motstå en rosett? Inte jag, jag fastnade genast för mönstret till en rosettväska i Neulo 2/2016 då jag såg det. Ingen väska jag direkt behöver just nu, men om jag virkar av restgarn, då är det okej. Det är min logik. :) I min garngömma hittade jag novita tahiti som jag hamstrat jätte billigt en gång, och sedan var den ganska snabbt klar. 


Ser någon på åkrarna och undrar varför det inte är skördat? Jo det stämmer, det här är också fotat för ett tag sen, i mitten av juli  faktiskt. Nu är det skördat. (Spännande dagar när vi fick fundera var Filip skulle sova så han inte stördes av damm och oljud... Men det gick bra!)

Tänker någon att vi har jätte fin omgivning här på Aspen? Jag kan inte protestera, njuter så av att bo här!

En tredje funderar kanske på min frisyr? Jodå, den är ny. Just den här dagen var jag till frissan och då brukar jag få någon ny flätfrisyr som jag försöker härma själv sedan. Hur det såg ut när jag härma har ni faktiskt redan sett i det här inlägget - fast bilden var lite mörk så jag kommenterade det inte då. ...och nu är det väl snart dags att fara till frissan igen.... ;)

Visst blir det snyggt när jag varit till frissan! Trevligt med utmaningar ;)

Inga kommentarer: